Draktränarkullen: 3 veckor

12 Februari 2016, 21:09
Hej!
Hur skönt är det inte med fredag igen? Dessutom har jag lov hela nästa vecka så det hinner bli extra mycket kaningrejer, underbart! I och med att det är fredag igen är drakarna redan 3 veckor gamla, snart har halva tiden för dem här hemma hos mig gått.. herregud. 
 
Imorgon är det även hopptävling, så utöver förberedelserna inför detta fick jag klämma in en fotografering på de små, och självklart bjuder jag idag på dessa bilder. Luta dig tillbaka och njut av dessa sötsaker!
 
Melodys Changewing
 
Melodys Chanewing
 
Melodys Stormcutter
 
Melodys Stormcutter
 
Melodys Windshear
 
Melodys Windshear
 
Melodys Flightmare
 
Melodys Flightmare
 
Melodys Hookfang
 
Melodys Hookfang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback