Rasstandard - Dvärghare

01 Januari 2014, 16:44

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är helt otroligt eran blogg alla era tips råd o allt! Läser den varje dag får aldrig nog!! Shiit längtar varje gång jag läst något inlägg vill jag bara läsa mer av de ni skriver! Helt underbart att behöva känna! Ni gör det så otroligt bra! :D

Svar: Gud vad kul att höra! Det är därför vi är här för att hjälpa till och att folk ska tycka om och njuta av att läsa inläggen! Vi blir så glada! // bloggarna
bunnyday.blogg.se

2014-01-02 @ 02:05:21
Postat av: Felicia

Det är helt otroligt eran blogg alla era tips råd o allt! Läser den varje dag får aldrig nog!! Shiit längtar varje gång jag läst något inlägg vill jag bara läsa mer av de ni skriver! Helt underbart att behöva känna! Ni gör det så otroligt bra! :D & dessutom alla fina kort ni tar på era ninisar grymt bra kvalité! Finns verkligen inget dåligt som jag brukar vilja lägga till som jag skulle vilja läsa om men nej, ärligt alla inlägg är helt otroliga! Har tipsat eran blogg till dom flesta som har egen kanin & vill skaffa! Och dom blir verkligen förvånade så otroligt lärorik blogg ni har! :D Ville inte överdriva någonting med det här allt de jag skriver vill bara att ni är helt underbara bloggar, har följt er sen eran början! Helt underbar ;)

Svar: Tack så jätte mycket för din fina kommentar! Vi blir otroligt glada att du tycker om bloggen! Vad kul att du gillar tipsen och alla råd vi är ju här för att hjälpa och det är alltid lika kul när folk uppskattar det! // bloggarna
bunnyday.blogg.se

2014-01-02 @ 02:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback