Träning 28/9

29 September 2014, 13:47
Igår var jag på träning i Jakobsberg med tre andra kaninhoppare. Tog bara med mig Saga och Kiara denna gång och båda skötte sig bra. Kiara fick träna rak lätt, och hon presterar alltid bra. Hon springer på bra och river ingenting om hon inte är trött vilket hon såklart blev efter ett tag. Hon fick testa medel snabbt också och hon var rätt duktig, men skulle behöva träna mer. 
Saga å andra sidan var duktig, men jag trodde hon skulle gå bättre. Dock är hon ju fortfarande bebis så man kan ju inte kräva så mycket av henne. Hinderna är inga problem egentligen men hon envisas med att hoppa banan åt fel håll... Åt fel håll springer hon perfekt men inte åt rätt, då tar det stopp! Så vi måste fortsätta träna på det så hon kan tävla rak också. ;)
Träningen var i överlag jättemysig och alla kaniner skötte sig super! Denna gång åkte jag med en fulladdad kamera så jag fick några bilder i alla fall. Fick inga bilder på Saga dock, men det kommer ut en video på hennes lopp senare så det får duga. 
 
Princess of Pride Rock "Kiara"
Princess of Pride Rock "Kiara"
Silverados Major Lazer "Teo"
Silverados La Clique "Polly"
Glädjens Glöd "Svea"
Glädjens Glöd "Svea"
//Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback