Tävling imorgon!

26 September 2014, 22:12
 Imorgon åker jag på tävling igen, sjukt taggad då siri och raavi ska debutera höjd (!!). Imorgon kommer min bebis hem också, kommer dock inte gå ut med info om hen förän hon är hemma osv ;) Pappa hämtar iaf mig här imorgonbitti och kör mig till emma. Blir nog inte en så lång tävling, hoppas jag. Fast våra tävlingar brukar gå ganska snabbt om man gemför med andra vilket är skönt. Idag har jag inte gjort så mycket med kaninerna, har varit ganska dåligt väder, han dock slänga ut kaninerna en timme i hagen medans jag städade burarna. Hämtade även mer tidningar, inte för att jag behövde fler men var uttråkad så kunde lika bra göra det. Har även bestält ny sele till bebis och köpt nya tags till transportburarana med namn på, längtar tills jag får dom :3
Har verkligen inte mer att skriva, kände att jag behövede blogga lite...jaja här kommer lite tävlingsbilder som fyller upp det korta inlägg.
Foton tagna av Mathilda Gullholm och Tove Jensen 
// Cecilia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback