Sjuk

24 September 2014, 16:22
Hejsan, jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit något inlägg nu på ett tag. Har varit sjuk sen i måndags och inte orkat göra mer än att fodrat hos kaninerna när jag kommit hem ifrån skolan. Dessutom har det varit storm och då var jag tvungen att plocka ihop kompostgallerna så de inte skulle blåsa ner. Märks verkligen att hösten är här nu, kallt, blött och blåsigt.
 
Var hemma idag och jag känner mig inte direkt bättre, men nu har de iallafall fått komma ut i rasthagarna en stund var så de får röra på sig lite iallafall. Jag ska snart ut och kvällsfodra och sedan lägger jag mig i sängen och drar täcket över huvudet igen.
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback