Byggt om hagar & Mini haul (?)

20 September 2014, 20:50
Idag tvingade jag mig själv att åka till ö&b för att jag behövde köpa mer kompostgaller så jag har hagar till alla kaniner. Men såklart när jag kom dit så hade dom bara ett packet kvar, så typiskt, sist vi var där så var alla slut. Aja glad att där fanns ett packet iaf så byggde om den dena hagen så den fick ett tak också. Skönt då Rejsa & Siri har fått för sig att man ska hoppa över kompostgallret. När jag väl var där så hittade jag lite mer som jag tyckte jag behövde, brukar ju bli så ;) Så då blev det att jag köpte en pressening på 1,7mx2m som jag ska ha med på tävlingar om det börjar regna, sen köpte jag en ny sellåda, min andra tog slut på fack nu när gården utökats. Köpte även buntband/kattstrypare, behövt det länge nu men alltid glömt köpa det. Direkt när jag kom hem började jag ta isär hagarna, fick ihop en med tak och botten, en med botten och en utan. Alltid något. Får åka och köpa fler paket kompostgaller på onsdag. 
 

 
 
// Cecilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback