Skånes jubileumstävling: 11-12 Oktober 204

13 Oktober 2014, 12:39
Då var helgens tävlande över, och sen kom man allt hem också. 
Alla kaninerna gick så fruktansvärt bra så jag vet knappt var jag ska börja. Min underbara niner.<3
 
Kan börja med att Link fick en pinne i rak svår så nu fattas bara 2 pinnar till elit. Han kom även 3:a i svårcupen, snapphanecupen. Hanny tog även hon en pinne i rak, så nu saknar hon en pinne i rak och en i krok till svår! Även hon kom 3:a i sin cup, Kiviks cup. Milton tog en pinne i krok och en i rak, det var även hans första pinnar så lite extra stolt är jag allt. Dessutom kom han 4:a i lättcupen, Lilla gåsens cup. Aron tog sin första pinne i krok samt kom 3:a i lättcupen, Lilla gåsens cup. Sen kom även Arons lag (Simpsons) 3:a under lördagens lagtävling i krok!
 
Med mig hem fick jag alltså 5 pinnar, en bärkasse priser, fina minnen, massor med fina foton och 4 nöjda kaniner. <3
 
Lotus Secret Love "Link"
Foto: Henny Nilsson
 
Lotus Secret Love "Link"
Foto: Henny Nilsson
 
Humble Bumblebee "Hanny"
Foto: Henny Nilsson
 
Humble Bumblebee "Hanny"
Foto: Christel Almcrantz
 
Humble Bumblebee "Hanny"
Foto: Christel Almcrantz
 
Humble Bumblebee "Hanny"
Foto: Christel Almcrantz
 
Silverados il Migliore "Milton"
Foto: Henny Nilsson
 
Queen's As "Aron"
Foto: Henny Nilsson
 
Queen's As "Aron"
Foto: Henny Nilsson
 
Queen's As "Aron"
Foto: Henny Nilsson
 
Queen's As "Aron"
Foto: Henny Nilsson
// Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fina bilder! Och vad roligt det ser ut :)

Svar: Tack, ja riktigt härlig sport dedär! :)
bunnyday.blogg.se

2014-10-15 @ 15:57:12
URL: http://saganomensaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback