Härligt väder

10 Oktober 2014, 23:16
Hejsan, idag fick vi sluta tidigare ifrån skolan och tur nog så hade min mormor inte hunnit åka ifrån stan med mina syskon, så istället för att jag skulle behöva vänta på bussen som skulle gå halv fyra kunde jag åka hem direkt. Så jag hade rätt gott om tid att pyssla vid kaninerna, de fick vara ute i rasthagarna ett par timmar och jag passade på att städa några av kaninburarna och då har jag lite färre burar att ta imorgon.
 
Kaninerna njöt av att få vara ute i hagarna, solen tittade äntligen fram och det var ett riktigt härligt höstväder. Insåg dock att jag måste flytta undan hagarna och räfsa bort lite löv snart, börjar bli en del nu när de ramlar av träden.
Sedan kvällsfodrade jag och gick sedan in för att ta kväll.
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback