Borstning, städning och vägning

28 Maj 2014, 21:36
Städade i ordning för Disa idag, hade tänkt städa redan igår men det slutade med att jag skulle följa min syster ut och hjälpa henne med min ponny så jag hann inte tyvärr. 
Tänkte ta det nu så det är klart och fint för ungarna, som kan komma allt ifrån i morgon. Har vägt henne och hon har gått upp nästan 200 g och nog är det liv och rörelse i magen! Spännande, spännande! 
Under tiden fick Disa vara ute och skutta, uppskattat med lite gräs och bensträckare.
 
Locke fick sig en borststund och lite koppelpromenad, länge sedan sist eftersom man inte trivs så bra i bogsele eftersom de sitter knasigt på honom, ska se om jag hittar min ställbara bröstsele så kan han ha den tills jag ordnat en bröstsele i rätt storlek åt honom igen. Skäms på mig!
 
Sist men inte minst (viktmässigt) så fick skrutten en stund med matte. Under de två veckor jag haft honom så har han gått upp 400 g i vikt, han växter så det knakar!
 
-Sonia
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dag utav dräktigheten är Disa på?

Svar: Dag 28 idag :)
//Sonia
bunnyday.blogg.se

2014-05-28 @ 21:59:09
Postat av: M I K K I S

ÅÅÅH! Jag tycker om den här bloggen supermycket! <3 Jag har lagt upp ett inlägg på min blogg där jag har tipsat om den här bloggen! <3

Här är en länk till inlägget! Kopiera och klistra in i sökfältet för att se! <3
http://awesoome.blogg.se/2014/may/dagens-blogg-tips.html#comment

Svar: Hej! Vad roligt att höra. Det hjälper oss oerhört mycket att växa, ett stort tack. <3 Fin blogg föressten!
bunnyday.blogg.se

2014-05-29 @ 09:30:29
URL: http://awesoome.blogg.se
Postat av: leavanny.blogg.se

Söta!

2014-05-29 @ 20:45:34
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback