Siri är nu min | allmän info | ute sesongen börjar! |

25 Mars 2014, 23:39
Ni har inte sätt så mycket ifrån mig på senaste, har haft väldigt fullt upp sen har jag inte kommit in på bloggen ordentligt. Men nu börjar tiden bli bättre. Jo, inte så mycket som är nytt. I lördags var jag på tävling, allt gick bra. Skrev på Siris papper som jag nämnde i senaste inlägget, så nu kan jag stolt säga att jag ägare till
Milleniums Once upon a kiss. Kändes så sjukt bra, nu är hon bara min. Det är tävling igen på lördag, denna gången för lunds kaninhoppare. Denna gången är det på matta, första gången för både Raavi och Siri så vi får se hur det går. Siri presterade bra i lördags så jag har stora förväntningar på lördag gällande henne. Om hon bara vill så kommer det gå vägen, fina tjejen min! ¨På lördag hämtar jag även hem Levi, längtar i sönder mig! :D Nu börjar även alla tävlingar dra igång på riktigt, bara i mars är det 2 tävlingar. Känns bra, kull att komma igång med kaninerna nu. Och att snart börjar ute tävlingarna! Som jag väntat! :D Inga mer is kalla ridhus, nej gud va skönt! Nej men nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs imorgon
- Cecilia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback