Premiärtur

29 Mars 2014, 12:08
Nu har grabbarna gjort sina premiärturer i selarna, båda verkade trivas superbra i dem.
Dexter tyckte inte det var så kul att bli kittlad när jag skulle sätta på honom selen, men han får snällt lära sig, haha.
 
 
Och som ni såg på föregånde bild fick även Mimmi komma ut idag, eftersom jag hittade en snöfri fläck som hon skulle gilla. Hon tycks verkligen uppskatta att få komma ut ett tag efter vintern i ladugården. Hoppas snön smälter bort snart! 
 
 
Och sen dog batteriet i kameran efter jag fotat Elsa...
 
Elsas sår ser förresten bra ut, rent medicinskt, men utställningsmässigt så verkar det inte alltför bra. Ska ändå se till att hon är i utställningsskick när det är dags, så får jag strunta i att anmäla eller stryka om ärret inte blir "snyggt" (vilket det är stor risk för).
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback