Pralinens Mercury Twilight | Levi |

31 Mars 2014, 22:09
I lördags fick jag ju äntligen hem min fina Levi (jo jag ska nämna det nu, att levi utallas inte som det stavas utan det uttalsas Livaj ) han är verkligen en dröm kanin. Perfect kropp och perfect teckning. Har haft Levi nu i två dagar men vi har redan klickat super bra, han är super social och kommer så fort man närmar sig buren. Han ska pussa och mysa med en hela tiden. Idag hade jag han ute i hagen för första gången, och jag kan minst säga att han flög runder som en galning med lite glädjehopp där och lite glädjesprång där. Han såg ut som bambi på hal is när han flög runder. Med dom långa benen XD Ja ni får se för er själva.
 
Han är allt en liten glädjespridare, nu är han endast 8 veckor. Men det är sån fart och själförtroende i honom. Längtar tills vi kan börja träna. Att köpa en sele till honom med hans namn på, gud... detta kommer bli så bra. Som ni nog förstår så är han från Pralinens hoppkaniner, supper uppfödning. Fina individer och dom som håller i den ( Malin & Sandra jönsson ) är väldigt trevliga och hjälper en mer än gärna att hitta en unge/ kull som passar till dina krav och önskemål! :D Har inte så mycket att säga, känner inte Levi helt än. Men än så länge så kan jag informer om att han är helt underbar. Finaste killen <3
Min snygging
 

- Cecilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback