Grattis på tvåårsdagen Tiger!

27 Mars 2014, 20:51
Hejsan!
Idag fyller finaste Tiger två år! Det har friats med kaningodis och knäckebröd för alla kaninerna, vilket var otroligt uppskattat. Jag är verkligen glad att jag får ha honom hos mig när hans ägare inte har möjlighet till det, Tiger tillhör nämligen min bästa kompis Felicia Stenmark som bor på Gotland på somrarna och har honom då hos sig. Annars bor hon egentligen på fastlandet och har inte möjlighet att ha kanin hemma hos sig.
 
Kan även tillägga att det är exakt en månad kvar till Visbyutställningen! Ser verkligen fram emot det, alltid skönt att ställa på hemmaplan och då har jag även möjlighet att få med mig fler kaniner dit. Alla kaninerna är i helt okej skick, hoppas verkligen att de håller sig fina fram tills dess!
 

- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback