Söndag

29 Juni 2014, 13:13
Då har ännu en vecka passerat och de senaste dagarna har jag inte gjort sårskilt mycket med kaninerna, vädret fortsätter nämligen vara dåligt och det regnar nästan hela tiden. Men såklart har kaninerna fått komma ut i hagarna när det har varit uppehåll.
Just nu regnar det, men förhoppningsvis slutar det snart och då kan jag gå ut och fortsätta städa de tre sista kaninburarna.
 
Imorgon kommer tio kaninungar flytta till sina nya hem, det är då fem ur Madickens kull och alla fem i Kajsas kull, kommer kännas tomt när de åker. Men har fortfarande kvar Allison och sedan har jag såklart Vildas kaninungar.
Hanarna i Selmas kull flyttar nästa måndag och i den kullen kommer jag bara spara Regn till sällskap, hon kommer fortsätta gå ihop med sin mamma och förhoppningsvis kommer de kunna fortsätta gå ihop i framtiden också.
 
Vildas ungar, elva dagar.
En av bebisarna i Vildas kull.
Tardis två små tjockisar, fem dagar.
Fem dagar idag.
Rocky.
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback