Snabbinlägg

26 Juni 2014, 23:39
Tänkte slänga ihop ett snabbinlägg innan jag går och lägger mig. Men allt är bra vid kaninerna och alla kaninungarna fortsätter växa, jag har inte gjort något särskilt med dem de senaste dagarna. Har bara fodrat och haft dem ute i hagarna, men imorgon är det burstädning som gäller för hälften utav dem och den andra hälften tar jag i övermorgon.
 
Lite bilder ifrån dagarna som passerat:
 
Chell på selpromenad
Felicia och Tiger
Felicia och Tiger
Chell (lägg märke till den extremt "maskulina" selen)
Tiger tar en paus
Felicia och Neo
Viggo ute i skogen
Min stiliga pojke Neo
Viggo och i bakgrunden ser vi Felicia och Neo
Selma på selpromenad
Selma är på språng
Sötnosen Selma
Tardis två små knoddisar, en madagaskar manteltecknad och en madagaskar.
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback