IKEAinköp

24 Juni 2014, 21:17
Mamma och pappa var i Sundsvall på IKEA idag så de fick lov att köpa grejer åt mig. Blev 10 VARIERA behållare (även kända som "höhäckar") och 10 TROFAST backar (även kända som "toalådor"). Kalasbra och billiga, så nöjd!
Blev ingen bild idag för kamerans batteri dog eftersom jag sprungit omkring hela dagen och lekt med mitt nya objektiv, haha, men jag fick en liten film på en av ungarna. Varning! Söthetsfaktorn är hög...
 
Efter en preliminär könsbestämning för ca en vecka sedan så har min syster börjat kalla alla kaniner vid namn. Nämnde vad jag funderat på att kalla dem men nu verkar de heta dessa namn, då får man bara hoppas jag såg rätt förra veckan, annars blir det jobbigt att lära om sig. 
Namnen som jag funderat på är (inom parentes= namnens uttal): Reiner (Raina), Jean (Jann), Annie, Hange (Hanji) och Sasha. Ni får veta senare vem som är vem, mohaha. 
 
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback