Taggar Hjärtecup!

31 Juli 2014, 22:17
Halloj!
Idag har jag städat ur alla burar, sprungit den vanliga rundan med kaninerna samt haft dom i hagarna hela dagen, till ösregnet kom. 
 
Jag har även fixat klart de mesta inför morgondagens trip till Värmland. Det sista gör jag klart imorgon, främst är det kaninsakerna så som mat och tidningar som är kvar att packa.
Ska nämligen tävla Hjärtecup lördag och söndag. De kaniner som följer med av mina är Link, Texas och Milton. Få kaniner, men kommer bli riktigt trångt iallafall, blir 13 kaniner som ska med i bilen så.
Jag kommer blogga varje kväll om internet funkar, vilket de antagligen kommer göra, däremot blir de nog inte så mycket bilder då jag antagligen väntar med att ladda över dom till vi är hemma på måndag eftermiddag.
 
Utöver detta har jag de senaste dagarna även planerat riktigt med den kommande aveln, och kanske att det blir en kull till i år iallafall. Men inget är helt bestämt än i vilket fall, så jag avslöjar inget än. 
Och när jag endå är inne på kullpratet så kan jag meddela er om att Hanny tyvärr gick tom och kommer inte paras om igen, vilket är riktigt synd, men det är så det får bli.
 
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni tälta där?:)

Svar: Nej vi har checkat in oss på en camping ganska nära. :)
bunnyday.blogg.se

2014-08-01 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback