Inför burbygge

14 Juli 2014, 22:14
Hej!
Idag har jag rensat riktigt ordentligt i mitt rum. Gjort plats, dammsugit och dammtorkat samt städat inneburarna. Lite stolt får man allt vara. Men imorgon brötar jag ner i rummet igen då jag ska påbörja bygget av en tre-fackare med inspiration av en vän som gjort av en likadan modell. 
 
Buren kommer ha måtten 150x60x60 per fack. Som minst blir höjden 60 iallfall, men får se när golven ska läggas. En bur ska Harry bo i, en ska Opal bo i och en ska mina marsvin bo i nämligen. 
Så hoppas ni är lika spända på att se hur detta blir som jag är. Med tanke på att jag måste bli klar denna veckan så blir det lite stressigt, vilket är Cecilias "fel". ;)
 
Bara väggen som ska igen, sedan påbörjas det.
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback