Hemmakväll!

28 Juli 2014, 20:17
Mycket frånvaro från bloggen på sistone för min del, men som sagt- vi har skaffat stuga och kommer vara där ute mycket nu sommartid. Ikväll övertalade jag mamma att åka hem och stanna några timmar så jag hann med att blogga också förutom att sköta om djuren.
 
Kaninungarna har blivit stora, hela 8 veckor och 2 dagar! Idag fick de egna burar (brukar egentligen flytta mamma kanin från ungarna), killarna i en och tjejerna i en annan. Blev nog ganska skönt för dem att få lite mer utrymme!
Tjejerna: Hange, Sasha och Annie
 
 Reiner smygkikar förskräckt över kanten på buren "oj vad högt det blev"
 
Jean tog det säkra före det osäkra och tittade in i hörnet istället för över kanten.
 
"Iken" ute i sin markbur
 
Man kan ha bra roligt med olika perspektiv, synd att jag bara fick Mimmis "sämre" sida (som om hon har någon!). 
 
Tänkte även fota "stallkaninerna" Elsa och Locke men utrymmet på kameran tog slut och det tomma minneskortet har jag förlagt, typiskt mig!
 
Ha en fortsatt bra sommar så får vi se när jag får komma hem på en längre permission nästa gång!
-Sonia

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så söta :)

2014-07-28 @ 22:07:30
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback