Hemma!!

19 Juli 2014, 21:44
Äntligen är jag hemma hos mina pälsklingar igen, varit borta i nästan en vecka och gud vad jag saknat dom! Så fort jag kom ur bilen så sprang jag till stallet och bara njöt av att vara nära dom igen. Satte direkt ut dom i hagarna och råstädade burarna. Har till och med saknat att städa burar, så.. som sagt så har jag saknat allt kanin XD Dock...så åker jag igen på måndag. Fast då tar jag med 3 kaniner iaf, bättre än inget. Imorgon så åker iaf inez till sitt nya hem, kommer bli jätte bra! Men det är jobbigt...inez är trots allt den kaninen som fick mig att komma i kontakt med kaninhoppning. Utan henne skulle jag nog inte varit där jag är idag, jag hade nog inte haft raavi eftersom jag köpte han på en tävling som jag inte skulle varit på om det inte varit för inez...så ja. Hon är en viktig del av mitt liv. Men det är en fin familj som är precis vad inez söker, hon kommer få stor yta att leva på och en kompis (kastrerad hane). Men som sagt, fortfarande jobbigt.
Har inte mycket mer att skriva om idag, vi hörs!
- Cecilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback