Bebistexas

29 Juli 2014, 01:55
Hej!
Idag har jag städat ur alla kaninernas burar (+ 3 av syrrans), motionerat extra långt med alla kaniner samt suttit i flera timmar med hemsidan. Men det går framåt, den börjar bli hyfsad nu. Sen har jag även satt ihop ett hus som vi fick av en bekant, detta hus fick Harry äran att inviga.
 
 
 
Jag har även pratat en del med Texas uppfödare idag, hon hittade till slut bland annat bilder på honom som liten. Så sjukt kul att få se, men han är allt sig lik iallafall.
 
Foto: Camilla Öhrström
 
 
Imorgon blir det inte jättemycket tid över till kaninerna då jag måste iväg och fixa husvagnen inför helgens Hjärtecup i Värmland. Om den går igenom besiktningen på onsdag så åker vi upp o tävlar, så håller tummarna stenhårt. Klasserna är sjukt bra dessutom!
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback