Ädelstenskullen - 2 veckor

09 Juli 2014, 11:23
Hej!
Idag är Opals kull 2 veckor, vilket betyder en bildbomb som jag lovat. 
Dom har vuxit en hel del och är oerhört söta och nyfikna, och jag måste ju erkänna att dom var näst intill omöjliga att fotografera... riktigt fartfyllda. 
 
Jag har även bestämt mig för att behålla båda två. Lite tråkigt att tacka nej till så otroligt fina hemerbjudanden, men dom står fortfarande kvar på Hannys kull, så de e ju kul!
 
Ungarna är även könsbestämda, två honor, samt döpta: den mindra heter numera Melodys Cabochon Safir (Safir) och den stora heter Melodys Cabochon Rubin (Rubin). 
 
Vänster: Safir, Höger: Rubin
 
Vänster: Safir, Höger: Rubin
 
Rubin
 
Rubin
 
Rubin
 
Rubin
 
Safir
 
Safir
 
Safir
 
Safir
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag egentligen inte e ett fan av vitrödögda kaniner men rubin är såå sjukt söööt<3

2014-07-09 @ 16:44:45
Postat av: Annika

Så söta! :D

2014-07-09 @ 16:45:50
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Linnea J

Herregud vad söta! :)

2014-07-09 @ 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback