Lycklig!

30 Januari 2014, 00:47
Under veckan så har snön laggt sig även här nere i södra skåne, jag har dock varit sjuk hela veckan och har inte kunnat göra så mycket med kaninerna. Men idag så mådde jag bättre så jag passade på att gå ut till kaninerna. Jag satte upp den stora hagen på 8 kompostgaller, stälde fram ett 2 våningshus med halm i översta huset, lite leksaker osv. Jag släppte först ut Ali och i början gillade hon det inte direkt, kallt och hon såg knappt över snön. Men efter ett tag så började hon röra sig, hon började springa runder och bjöd på massa glädje skutt! Medans ali var i hagen så hoppade jag inez lite, hon är fortfarande inte i form? jag vet inte riktigt vad det kan vara. Men hon hoppade X:et och halv 2:an bra. Jag sprang även lite i backarna med inez för att hon ska kunna bygga upp sina muskler igen. När det var Inez tur i hagen så valde jag att pröva hoppa lite med Alison (jag vet att hon har startat lätt 1 gång men inte mycket mer) Jag blev glatt överaskad när hon hoppade fint över lätt hinderna och även några msv hinder. Funderar på om hon ska få starta lätt den 15:de, får se hur hon känns vid nästa träning. Ska försöka filma imorgon när dom är i hagen och nästa gång Alison hoppar :)
 
- Cecilia & kaninerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback