Träning 08/02-14, skanör.

09 Februari 2014, 18:00
Igår var jag iväg med alla kaninerna i skanör och tränade. Jag, Emma, Tilde och Henny träffades nere vid kyrkan 11.30 och började sätta upp banan, vi tränade bara rak denna gången men blir fon lite krok nästa gång :) Vi började med eliten och eftersom ingen av mina kaniner kör elit så passade jag på att fota Emma och Hennys kaniner.
Älva tränar elit 
 
Khaos Doctor Know-All tränar elit
 
Sen körde vi lite msv, har inga  bilder från det då jag själv sprang med Inez. Hon hoppade facktiskt denna gången men var ändå inte riktigt villig till det. Men jag har kommit fram till att hon ska få vila tills sommaren nu för jag märker att hon tycker att det är lite tråkigt så vill inte tjata ut henne ;) 
 
Lätt

I lätten så hoppade både Alison och Raavi, raavi hoppade dom första 2 gr med bra fart och hindersäker. Men vad jag har märkt är att efter som två loppen så tycker han att det är tråkigt.... villket är ett problem eftersom han trots allt är en hoppare så jag vet inte riktigt hur jag ska göra där :( Alison var riktigt duktig och hoppade fint med bra tempo, hon är dock väldigt osäker på hindrena men sammtidigt välldigt hinder sökande. Hon tränade både lätt och mini, minin var mest för att hon skulle känna lite på höjder och för att varijera lite :) 

Dagen var lyckad och jag är väldigt nöjd med allas prestationer. Trevligt folck och vi hade riktigt kul! något vi måste göra om :)
- Cecilia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback