Beslutsångest

23 December 2014, 18:18
 
Sitter här och funderar kring LU. Borde jag verkligen anmäla Safir och Rubin eller inte..
Med tanke på att båda är i slutet av sin fällning kan dom hinna, men kroppsmässigt har dom mycket kvar. Så himla svårt, kanske värt att ställa bara för att. Däremot kommer jag oavsett åka till LU då syrran ställer lejonen. Sista anmälan är redan den 2:e januari, samma dag som jag åker till Kista. Tiden går verkligen för fort nu!
 
Bilderna är från gårdagen, de tre översta är Safir och resten är på Rubin.
 
 
 
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte ställa ut någon annan eller? Men iaf jag tycker att du kunde ändå ställa ut dem, om du ska dit oavsett. Det kan ju gå helt bra också :) God jul!

2014-12-23 @ 21:48:24
URL: http://wist.devote.se
Postat av: Anonym

Ställ ut! :)

2014-12-25 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback