Uppehåll

22 Augusti 2014, 21:24
Ikväll regnade det faktiskt inte så jag passade på att ha ute kaninerna. 
Förvånad blev jag när jag ur ögonvrån såg Disa flyga som ett jehu, såg ut som om hon gjorde en backflip eller nåt, och när jag tittade mot henne landade hon precis med nosen i motsatt riktning mot den ursprungliga, tokiga kanin!
 
Hoppade Ike, Dexter och Locke idag också men fick bara film på Ike, lyckades göra något skumt med kameran så fungerade bara på Ike's rundor, haha.
Kan inte riktigt med ord beskriva hur bra jag tycker om Ike alltså, han är alltid så himla snäll och fin att ha å göra med, även när matte har en skitdag och bara gör misstag. Så var han inte när han var yngre kan jag säga, då var han en suris som blev jättetjurig när man gjorde misstag när man förde honom, tur att han kom ur den åldern!
 
Borstade Locke därefter och som vanligt är han världens morsgris, han sitter helst i knäet eller på axeln där han har koll på saker och ting.
 
Elsa älskar att bli borstad, sluter ögonen och sen låter hon öronen fladdra så "vackert".
 
Nu är jag anmäld på LU resan härifrån, ska bli så himla roligt! Taggar redan fast det är 5 månader kvar, iiiiiiii vad kul det ska bli!!
-Sonia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback