Resultat Forslunda

30 Augusti 2014, 19:16
Idag var en väldigt rolig dag, som vanligt på Forslunda! 
Levai var på topp idag, 94 poäng ställdes han på idag, så himla roligt! Elsa ställdes på inte förvånande 89 poäng, men hon är äldre och i fällning så det är inte så konstigt. 
 
Lite småtjurig, haha!
 
 
Sen till hoppningen:
 
Locke blev struken för han kändes inte särskilt pigg på framhoppningen.
Dexter gick på 7 fel i första lätt raken och kom inte till final. I andra hoppningen minns jag inte riktigt hur det gick och jag orkar inte gå och titta, men han tog sig för första gången till final, men blev ändå 8/10. Han var dock duktig ändå och verkar snart få kläm på det här med tävling.
 
Ike gick superbra idag! I första lätt raken gick han på 3+0 och plockade en pinne och vann klassen, därefter i rak lätten gick han på 1+0. Det var ett rent klantfel från min sida där jag råkade stressa honom, men han skötte mitt misstag snyggt ändå. Han vann även den klassen och plockade sin sista pinne upp till medelsvår i rak!
Han fick även pris för bästa rashoppare i lätten.
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback