Pyssel och knåpande

31 Augusti 2014, 16:17
Idag var en sån här admistrativ dag, har suttit med hemsidan och tråkat runt och är ändå inte klar. Ungarna har fått egna indexsidor på hemsidan, men de är långt ifrån klara.
 
Disa har flyttat ihop med Locke och Elsa, vilket såklart blev gnabbigt med två starka viljor. Locke sitter mest i ett hörn och låtsas att han inte finns, stackaren. Hittills går det bra även om det rycker pälstussar. Jag avvaktar och så ser vi om de kommer bättre överens med varandra senare idag.
Ska ta och fota dem lite då också eftersom jag möblerat om och så inför Disas inflytt!
 
Fotat Ike och Levai också, och även ungarna. Ike fick posera med sina priser, något han inte verkar ha något emot!
 
Nästa fining!
 
Och den är skitungen, varför är han feltecknad?!
 
Ska nu klura på hur jag vill ha mina namnskyltar till burarna och sedan ordna dem, sen måste jag ut och samla ihop mina kaniner som fått vara ute i hagarna hela dagen! 
Nu ska jag bara försöka hålla hårt i mig själv och tvinga mig att inte gå ut och träna Ike i medelsvår i kväll, blev så himla peppad nu! Kunde inte låta bli igår att gå omkring och le som en idiot hela dagen av glädje för mina duktiga grabbar!
 
-Sonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback