Hjärtecuperna 2-3 augusti 2014

05 Augusti 2014, 10:35
Hej!
Som ni vet var jag uppe i Värmland från fredag till igår (måndah) för att tävla Hjärtecup. Hade en riktigt rolig helg med sällskap av syrran och klubbisarna Maria, Johanna och Emma. Vi alla lär åka upp nästa år igen, riktigt bra arrangerat med bra klasser o allt!
Under söndagen hade vi tyvärr ett himla oväder, vilket man kan se på Links video här under.

I kroken knep link en pinne på 2+0 och kom trea. Texas fick även han en pinne på 1+2 samt precis utanför pinne på 2+1. Milton gick jättefint i båda klasserna men småbommar som åkte med i farten.
 
I raken gick Link på 1 fel och kom inte till final, men iaf snabbaste ettfelaren. Åskade sjukt mycket när han hoppade, så riktigt stolt att han inte blev livrädd.
Texas var jätterädd för all åska och sprang i panik, kom precis utanför pinne.
Milton hoppade på 2 fel i första lätten samt 1 litet fel i andra lätten, snacka om grym! 
 
Alla videos är inte uppladdade än, men här är två stycken iallafall:
Link, rak svår
Milton, rak lätt
 
Foto: Henny Nilsson
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej Mathilda!
Jag tycker att dina kaniner har jätte fina namn!
Därför undrar jag om du kan hjälpa mig att komma på några namnförslag till min nya kanin, det är en renrasig dvärgvädurs hona på 9 veckor, i färgen vitrödögd :)
Gärna engelska namn!

Det skulle vara jättekul ifall du hjälpte mig!
PS. Du har jätte fina kaniner ;)

Svar: Hej!Tack så mycket, jag tycker det är väldgt svårt att döpa kaniner, men har en liten lista nu iallafall, dock kanske inte det är dom bästa namnen.. Men iallafall:
Joker, Grace, Sparven, Milo eller Maskot kanske? :)

Kan leta efter fler om du skulle vilja det! :)

/ Mathilda
bunnyday.blogg.se

2014-08-06 @ 23:58:46
Postat av: Victoria

Hej Mathilda!
Jag tycker att du har jätte fina namn på dina kaniner!
Därför undrar jag om du kan hjälpa mig att hitta på några namn åt min nya kanin, det är en renrasig dvärgvädurs hona, i färgen vitrödögd, på 9 veckor!
Du får gärna hitta på namn som du gillar! :)

Det skulle vara jätte kul ifall du hjälpte mig!
PS. Du har jätte fina kaniner ;)

Svar: Hej!Tack så mycket, jag tycker det är väldgt svårt att döpa kaniner, men har en liten lista nu iallafall, dock kanske inte det är dom bästa namnen.. Men iallafall:
Joker, Grace, Sparven, Milo eller Maskot kanske? :)

Kan leta efter fler om du skulle vilja det! :)

/ Mathilda
bunnyday.blogg.se

2014-08-07 @ 08:52:56
Postat av: Victoria

Tack för namnen!
Grace tycker jag att är väldigt fint!
Jag tror att hon får heta det :)
Tack för hjälpen!

Svar: Bara kul att kunna hjälpa till! :)
bunnyday.blogg.se

2014-08-07 @ 10:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback