Fortsätter bygget

13 Augusti 2014, 20:52
Halloj!
Idag kavlade jag upp ärmarna för att tillslut fortsätta med 3-fackaren. Latheten hade allt tagit över där ett tag, men Harry måste komma in snart, innan det bli för kallt ute. Buren lär iallafall bli klar i veckan, eller i början på nästa vecka med tanke på att jag är och tävlar hela lördagen, så där går ju en dag bort. 
Men är nämligen så att jag saknar lite material för att få den helt klart, ska ha någon slags "barngrind" med.
 
Idag är även Opals bebisar 7 veckor, gud vad tiden har gått fort. Så nästa vecka flyttar dom ut.
Hann inte fota dom idag, men en lite film lyckade jag få. Dock laddar jag nog upp den imorgon så ni får se lite från min sida då också. 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback