Burfix & fotografering

07 Augusti 2014, 23:25
Hej!
Idag har jag städat ur alla burar helt och hållet. Har även flyttat Link till en annan bur samt gjort iordning en bur till min kommande kanin, som jag inte nämnt något om än. På lördag får jag nämligen hem en hopphane från min vän som bedriver hoppavel. Ska bli riktigt spännande, en grymt snygg liten kille! Men mer om honom får ni veta på söndag. ;)

Har även fotat en del idag, både hagbilder och presentationsbilder. Behövde lite mer till hemsidan, Texas hade ingen fin bild sedan innan nämligen. Fotade även min systers nya belgiska hare Jazz, en vit rödögd ståtlig herre som inte riktigt tyckte de va intressant med fotografering, haha. :P
 
I förrgår märktes även Opals bebisar, helt svarta i öronen.. dom ser inte riktigt kloka ut!
 
 
 
 
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback