Träning på Lördag!

11 November 2013, 20:20
 
 
På Lördag åker jag och Tilde till lund och tränar med kaninerna, denna gången blir det Kola & Inez som följer med då Molle inte är helt ok än efter hans operation. Förhoppnings vis ska vi tävla då också (inofficiell), då kommer dom ha cupp uppdelat i 3 delar, så vi får se hur långt vi kommer där :) Ska bli riktigt kul faktiskt! Första gången för Kola att hoppa borta (förutom dom 3 små hinderna på Sundspärlan i somras) . Inez är ju tävlad så jag tror hon kommer tycka om att komma ut på banan nu efter mer än 1 månads uppehåll!
Jag ska försöka fota lite, men min kamera är i sönder så jag vet inte om det blir några bra bilder? Kanske någon på platts som kan fota lite? vi får hoppas! Imorgon ska jag även börja bygga en ny transport låda med 4 fack, då det alltid är bra att ha ett över när man ska iväg. Man vet ju aldrig när man kommer hem med en ny kanin ;).
Någon som ska på träningen på Lördag i Skabersjö/lund? det är lunds kaninhoppare som håller i det, isf kommentera! så kanske vi ses där :D // Cecilia ♥
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilka söta kaniner det finns på denna blogg :D

Svar: Tack så mycket! :D
bunnyday.blogg.se

2013-11-12 @ 19:18:51
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback