Träning imorgon!

15 November 2013, 23:20
Imorgon äker jag till Svedala och tränar med kaninerna, det blev ingen tävling då jag kände att jag vill lära mig klubben först ( regler, lära känna personer etc ) . Men snart så! Jag och Tilde åker kl 10.00 imorgon och träningen börjar kl 11.00. Jag ska filma lite under träningen sen läggerjag upp det imorgon eller i övermorgon, berors på när jag hinner redigera och klippa ihop videon. Dom kaninerna som ska följa med imorgon är som sagt ; Inez, Kola och kolas ena unge Charly (hon är vuxen nu, tilde är även hennes ägare ). Så idag när jag kom hem så klippte jag klorna, kammade lejonen, packa ihop alla selar, förberädde transport burarna, kollade så att alla selarna funkade (dvs inte var sönder eller för små). Jag är facktiskt ganska nervös, det är trots allt min första klubb. Och jag är ganska okunnig inom hur det går till på klubben. Av någon anledningn så är jag rädd att göra något fel och att dom därav dömmer mig. Jag har alltid varit väldigt nervös över att träffa andra kaninägare, just för att jag är rädd över att göra/säga något fel och att dom sedan dömmer mig och tycker att hag är okunnig? Är det bara jag som kan känna så ibland? kommentera ditt svar vet ja! Jag ska försöka uppdatera när jag är på träningen också, men jag kan inte lova något!
Jo dessutom! Vad vill ni se på bloggen? vi behöver lite inspo, på måndag kommer vi börja med tema veckor, vilket tema ska vi ha nästa vecka? Kommentera!
Bild från idag när jag klippe kolas klor, hon sommnar alltid när man lägger henne på rygg. Hon är lite speciell hon!
 
Kramar // Cecilia & Kaninerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback