Nya koppel

21 November 2013, 21:46
Halloj!
Idag har vi inte gjort något speciellt, myst lite o så..  eftersom snön som kom inatt aldrig la sig så e de ju fortfarande lika mörkt ute. Tänkte dela med mig av en söt bild på Opal när hon "hjälper" mig att fodra sina kompisar, så söt när hon ska sitta innanför jackan o kika. :P
 
Fick även 2 stycken koppel av min syster idag, superbra att ha en syster som gör både selar och koppel, blir billigt och snabb leverans (hihi). Om någon undrar så är det min syster som håller i Melodys selar, länk till hemsida och facebook finns här under. Om jag får säga det själv, så tycker jag selarna är suveräna och passar mina kaniner utmärkt, sen är färgerna helt underbara :')
Fick iallafall ett neongult koppel på 3 meter till Hanny eftersom det jag hade innan till henne inte matchade med selen, haha ja för mig är det väldigt viktigt. Link fick ett neongrönt på 3 meter, främst för att hans tidigare var från en tillverkare jag inte tycker är bra.
Jätte nöjd med kopplerna, får väll inviga dom på söndag. Hanny får sitt koppel som en tidig present eftersom hon blir fyra på måndag, men självklart ska hon få lite mer saker!
 
Melodys selar
Hemsida: http://melodysselar.weebly.com/
Facebook-sida: https://www.facebook.com/groups/141807909362872/?fref=ts
 
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback