Beställer hem lite.

23 November 2013, 15:15
Sitter just nu och skriver en lista på lite saker jag måste köpa in till vintern till kaninerna, har inte kommit så långt då jag gärna kollar på så mycket annat jag vill ha istället för det som jag behöver :P Men än så länge har jag skrivit lite, har också delat upp det i olika affärer ( online butiker ).
Gnagarboden
  • 3 st Hö bollar.
  • 2 st toaletter .
  • 3 ny  vattenflaskor.
  • 2 akita skålar.
  • C vitaminer
  • D vitaminer
  • 1 säng till Inez (då hon är rumsren, och älskar sina sängar)

Zooplus.dk

  • 3 aktiverings bollar
  • Den HÄR leksaken till Inez och Molle, då dom behöver lite hjärn stimulans.
  • Den HÄR till hagen

Ja det var nog alt än så länge, sen sa jag även köpa några nya selar men jag vet inte från vem/var. Har ni några tips?  Isf kommentera! Vad står på er inköpnings lista till vintern? kommentera vetja !

Kram Cecilia & Kaninerna

 
 

Kommentarer
Postat av: kaninos.

varför köper du från dk? :)

Svar: Billigare, större utbud, billigare frakt eftersom jag bor vid malmö alltså inte als långt till Danmark ;)
bunnyday.blogg.se

2013-11-24 @ 18:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback