Kloklippardag

27 December 2013, 17:04
Idag har alla kaninerna fått komma in en stund i värmen. De har blivit ompysslade, fått klorna klippta och blivit borstade samt att Texas fick sitt öga rengjort igen, blir bättre och bättre varje dag. Kan dock ta upp till 4 veckor innan det återhämtat sig helt, men lägger man ner tid på rengöringen så blir de snart bra. :)
 
Det är så roligt att alla lejonen är så fruktansvärt fina, riktigt fina kroppar samt manar (som kommer bli lite finare till februari/mars), åhh vad jag längtar till LU! Utöver att träffa vänner och nytt folk, kommer jag även tävla minimästerskap i hoppning (svår krok) med Link och ställa ut Link, Hanny och Dottir i pet-klassen. 
Sen kommer ju självklart alla mina andra kaniner att ställas, förutom Harry (för gammal). Kommer även hålla utkik efter en hane till Opal, som jag tros ha hittat redan. Får väll se om det tar sig denna gången, i sommras gjorde det ju inte de. 
 
Om det kommer en stuidofotograf som det antagligen gör, kommer även Harry följa med eftersom jag vill ha fina bilder till kaninstallet nästa år samt tävlingsböckerna. 
 
Efter LU drar de igång, som vi alla längtat efter lite extra, babyboom! :')
 
 
           
 
 
      
      
      
      
      
      
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback