Hoppträning 1 december

01 December 2013, 19:16
Hej!
En söndag som denna passade utmärkt till att åka iväg och hoppträna lite. Hade sällskap av syster min och Aynaz (f.d. bloggare här). Jätteroligt trots att vi bara kunde vara där en timme pga. hundträning. Men men, det var bara att plocka ihop när dom skulle ut och spåra. 
 
Min lilla Opal fick tappert hoppa lätt då jag inte vill att hon ska fjanta bara för att det är för enkelt, vilket hon gör. 2 pinnar i rak skulle suttit fint :P
 Sedan hoppade Link medel, gick sådär... han ska ju bara jäklas en massa, men det går ändå bättre och bättre, men inte bra. Jaja, de kommer väll till våren/sommaren! :)
 Sist hoppade även Hanny msv, gud vad hon stutsade! Första hindret kom som en chock och revs, men sedan.. herregud vilka hopp :D
 
Ghost var även med och hoppade lite mini. Hon var jätteduktig efter att ha varit så sjuk. Hon kämpade tappert på, och sedan är hon ju väldigt duktig på att tigga torkad banan... 
 
Syster min var hygglig och filmade mina små, en liten film blev det även av de:
https://www.youtube.com/watch?v=ADldsxpgnXQ&feature=c4-overview&list=UUj5A4jZRTSdcR5kvTEoNR1A
 
 
 
// Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback