Inför hjärtecup!

24 Juli 2015, 20:57
Hej!
Ska försöka bättre mig.. idag har jag både städat alla burar och gjort iordning inför Hjärtecup uppe i Hasselbol (Kil). Åker inatt vid 3.00 med spänning. Dock ingen kanin jag hoppas extra på då dom flesta precis klassat upp sig. Men de som åker med är Link, Hanny, Opal, Rubin, Milton och Aron! Ska även försöka filma lite men med tanke på att det är 3 banor kan det bli svårt att få kaniner filmade av någon. Vi får se!

Jag har även fått hem två hoppare från Snöflingans. Får presentera dessa någon gång nästa vecka, kommer ju hem natten till måndag så lär bli ett långt inlägg från Hjärtecup där. Om inte ska jag försöka skriva efter varje dag där uppe via mobilen. Slänge in bild på Exmoor, hanen jag sparar efter Milton och Blaze!
 
 
// Mathilda

Kommentarer
Postat av: Frida

Dags för ny header kanske? hehe :D

2015-08-25 @ 14:28:49
URL: http://www.fridaaaa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback