Vardagen med kaninerna

25 September 2014, 20:08
Först och främst, jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera men är verkligen dränkt i läxor och plugg inför prov nu så kaninerna har inte fått så mycket uppmärksamhet. Som grädden på moset så har det varit svinkallt och blött här, så utomhus har väl inte lockat så mycket. Har mest att berätta om Saga då det är hon som fortfarande utvecklas, men både Kiara och Pepsi mår fint. Jag har fortsätt med Sagas träning och hon visar verkligen kapacitet och verkar tycka det är kul. Lätt klarar hon utan problem och springer på så fint och i perfekt takt. Hon är dock väldigt envis (typiskt hare) och springer bara när hon själv vill.
På söndag ska vi åka och träna och Kiara och Saga får följa med, om Saga är lika duktig på bortaplan så kan hon kanske debutera den 4 oktober, annars väntar vi till 11-12 oktober i Skåne som hon också ska med på! 
Fick en hoppbild på henne för länge sen, dock så ville min kamera inte sammarbeta och bilden blev rätt så suddig men det får ni leva med! 
// Christel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback