Uppdatering

19 September 2014, 22:59
Hej, har inte bloggat så mycket ny i veckan eftersom att jag har haft mycket i skolan. Nästa vecka kommer jag ha lika mycket eftersom att v 40 (nästnästa vecka) åker jag till Gamleby med mig klass. Sen så borde uppdateringarna bli som vanligt. Iaf, sedan ni hörde ifrån mig sist har de hänt mycket.
  • Tävlade i klippan den 13:e alla kaninerna gick jätte fint! Siri kom precis utanför i krok lätten och raavi kom trea i krok medelsvår och fick sin första pinne i krok msv! Rejsa var även med och miljötränades lite, gick super!
  • Rejsa har tränats för första gången, gick super och vi är taggade på debuten den 11:e oktober! Behövs lite mer träning men tror hon har fattat grunden!
  • Anmält Raavi och Siri till höjd eje den 27:e, blir deras höjd debut! Är sjukt taggad, samma dag så följer även en liten krabat hem, mer om henne får ni läsa då.
  • Raavi har fyllt ett(!!) den 16;e fylde då finaste raavi ett helt år, shit vad tiden gåt. Min älskling, han är speciell, finns ingen som honom.
Det var nog allt lite kortfattat, om inte..kommer det nog någon uppdatering någon gång nästa vecka.
// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback