Tävling 27/09 SKH

28 September 2014, 20:28
Tävling igår, hade med mig Siri och Raavi. Det var KM och det var då bara msv,svår, elit, höjd elit och höjd ej elit, därför tog jag bara med dom eftersom att bara dom är aktiva i klasserna. Raavi var  först ut av mina, han hoppade krok msv för tredje gången. Lite för speedad som vanligt men gick fint i både grunden och finalen, då menar jag väldigt fint, han gick på 0+0 och vann klassen! Finare bebis får man leta efter <3 I höjden var siri först ut, 50 var inga problem men sen på 60 var hon lite trög och ville verkligen inte. När de var 10 sec kvar så hoppade hon dock fint över och fick sin första pinne i höjd! Raavi hoppade 50 fint, sen tog han både 60 och 70 stillasående sen stanna vi. Raavi kom 2:a i höjden och siri 7:a! Jätte nöjd med dagen! Älskade niner <3

Obs! Kommer inte kunna vara aktiv under nästa mån-fre då jag är iväg med skolan uppe i dalarna. Kommer uppdatera igen på lördagen när jag kommit hem.
// Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback