Snart dags att åka

19 September 2014, 12:39
Hejsan!
Sitter just nu uppe på mitt rum och har precis packar ner alla saker som jag behöver ha med mig. Alla kaninsakerna är nedpackade och transportlådorna är helt klara, bara att sätta in kaninerna och åka iväg. Fast kaninerna är inte riktigt klara än, ska gå ut om en halvtimme och ta sista putsen innan jag sätter in dem i transportlådorna.
 
Pappa kommer kring tjugo över tre och då måste kaninerna vara klara och i transportlådorna och jag måste också vara klar för att åka, vi ska först hämta Emelie. En vän till mig som ska följa med, hon har dock inga kaniner med sig. Sedan ska vi ner till hamnen och möta upp Elin, jag ska nämligen hjälpa henne att transportera en lejonhuvad kanin till Kalmar. Efter det ska vi bara köra ner till incheckningen och vänta på att få köra ombord på färjan.
 
Jag ska försöka slänga ihop ett blogginlägg ikväll också, kan tyvärrr inte lova någonting, men jag ska åtminstone försöka hinna och komma ihåg att göra det.
 
 
- Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback