Ledighet och utställning

17 September 2014, 23:23
Hej hej!
Imorgon har jag då studiedag och är alltså ledig och jag kommer även var hemma på fredag eftersom vi då ska till Kalmarutställningen. Så det är skönt att få lita extra ledighet och såklart ska det bli väldigt kul att få åka på kaninutställning igen.
 
Idag så har jag som vanligt haft alla kaninerna ute i rasthagarna och så har jag kollat igenom de fyra som ska med till utställningen, nu är det bara tassarna som ska göras rena. Men det börjar jag inte med förrän imorgon eftermiddag. Sedan har jag kvällsfodrat och strött transportlådorna.
 
Imorgon ska då kaninerna få vara ute länge i rasthagarna och så ska jag även försöka få tassarna rena på Birk, Chell, Hermione och Allison. Jag ska även packa klart alla kaninsakerna och se till så att allt är iordning, pappa kommer kring halv tre och hämtar mig på fredag och tiden innan lär gå åt att fixa kaninerna och då är det skönt att ha packningen klar.
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback