Kloklippning och burstädning

13 September 2014, 17:37
Hej!
Jag har idag städat alla kaninburarna och klippt klorna på alla kaninerna, tar ett tag att städa tretton kaninburar och klippa klorna på fjorton kaniner som alla tycker att det är bland det tråkigaste som finns och hellre vill ner på marken och undersöka omgivningarna.
 
När den första hälften av kaniner var ute i rasthagarna medan jag städade burarna så fick jag plötsligt se något brunt som skuttade utanför hagarna, insåg att det var Tardis som lyckats rymma ifrån sin hage. Så jag blev tvungen att avbryta och försöka fånga in henne, men den lilla busungen vägrade bli infångad. Men när jag fick hjälp av mormor så fick vi tag på henne igen.
 
 
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback