Höst

25 September 2014, 20:18
Märks verkligen att hösten kommit för att stanna, fuktigt, regningt, blåsigt, kallt och mörkt. Men det är bara att bita ihop och gå ut till kaninerna ändå, fast jag är fortfarande sjuk och inte orkat göra särskilt mycket. Imorgon kommer jag att stanna hemma från skolan och då får jag passa på att ha dem ute i rasthagarna, så jag hoppas verkligen att det inte är dåligt väder.
 
Kan även passa på att berätta att Bill Compton, en hane som förut var tingad men sedan hörde köparna aldrig av sig, nu har han blivit tingad igen. Hade först tänkt att spara honom iallafall, men eftersom hans syster Sookie och brodern Alcide ser mycket bättre ut så behåller jag hellre dem.
 
Några bilder som jag tog igår när kaninerna fick vara ute en stund:
 
 
 
 
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback