Ändrade planer

15 September 2014, 20:52
Hej!
Nu är det bara fyra dagar kvar innan vi åker till Kalmar och själva utställningen är om fem dagar, jisses vad nervös jag är! Jag hade då anmält fem kaniner, men sedan började Birk tokfälla och jag trodde att han skulle få bli kvar hemma. Men nu har allt päls kommit av och han kan följa med, så det är jag glad över! Däremot så har Vissla precis satt igång med sin fällning och tråkigt nog blir hon kvar hemma. Just den kaninen som man verkligen ville ha bedömd! Men sånt händer och dessutom kan jag ställa henne i Visby i November när det är KM (Klubbmästerskap) istället.
 
Idag så har alla kaninerna fått vara ute i rasthagarna och jag har sysselsatt mig med att städa burarna och lägga in nytt spån till kaninerna som ska med till utställningen och även haft lite extra pyssel med dem. Sedan har jag såklart bytt vatten, fyllt på hö och fodrat med pellets för kvällen.
 
 
 
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback