Nu är jag hemma!!

04 Oktober 2014, 21:29
Yey, nu är jag hemma hos mina niner igen! Som jag saknat dom. Mamma har tagigt bra hand om dom, kom hem och då hade hon städat alla burarna och satt ut dom i hagarna. Vad hade jag gjort utan henne? Kaninerna gav mig ett varmt välkomnande och riktigt hängde på burarna. Mina fina niner, skulle nästan vilja säga att dom nog älskar mig lika mkt som jag älskar dom. Raavi gav mig också en stor överassking, har varit borta i fem dagar och under den tiden kände han för att byta look och har nu lagt ena örat och andra ligger också och svajar. Får se om han väljer att lägga det andra eller joinar levi och flaxar. Är ledig på måndag och då ska jag passa på att klippa allas klor, flytta hagarna, väga och rutinkollar alla. Sen på fredag åker jag till malmö och hämtar Mathilda & Christel med kaniner. Längtar som tusan! Vi kommer antagligen åka direkt till "skogen" och springa av alla kaniner innan vi kör hem. Sen på lördag är det upp tidigt för att åka till dag 1 av SKH's jubileums tävling! Första dagen är det krok och även lagtävling, precis som det va på breeders vilket va jätte roligt! Rejsa ska debutera (!!), Levi hoppar lätt och även siri, Raavi ska hoppa msv och hoppas på att han tar sista pinnen upp till svår, Christel ska även tävla ali i lätten eftersom att hon bara har med sig en kanin. Ali behöver ändå komma ut så tänkte att hon kunde få göra det nu när dom är här. På söndagen är det rak, Rejsa lätt, Levi lätt, Siri & Raavi msv och även då tävlar Christel Ali. Vi kommer både fota och filma massa så det kan ni se fram emot!  Bjuder på en ny bild på levi för att täcka upp det korta inlägget. Ha de gött!
// Cecilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback