Miltons tredje pinne

24 Oktober 2014, 22:04
I söndags var jag och några klubbisar iväg och tävlade uppe i Örebro. Alla kaninerna var lite halvt sega och inte riktigt taggade, däremot tog Milton den sista pinnen i första lätten, så nu har han 2 pinnar i rak och 1 i krok, han börjar allt plocka nu med. Fast han har kommit precis utanför så många gånger så det är bara retsamt nu. 
 
Som ni säkert har märkt så har jag haft väldigt fullt upp de senaste veckorna, och jag lär ha det ett tag framöver. Nu har jag dock höstlov så jag ska iallafall se till att få skrivet den sista delen av "Lära kaninen hoppa" och förhoppningsvis hinna publicera den nu på lovet, så jag hoppas den kommer uppskattas. 
Som det ser ut nu ska det vara regn hela lovet. Däremot ska jag hopptävla på söndag samt ställa ut Safir och Rubin nästa lördag, så jag har endå lite att uppdatera om, förhoppningsvis. ;)
 
 
// Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback