Kastrera Chell

09 Oktober 2014, 08:29
Hejsan
Just nu sitter jag och har lite planer på att kastrera Chell, det är nämligen så att jag inte riktigt känner att han passar som avelskanin och jag tror att han kan må bättre som kasterat och få gå ihop med en hona. Så jag sitter och kollar runt lite blend de olika veterinärerklinikerna här på Gotland för att hitta någon som jag anser kommer fungera bäst.
 
Igår fick jag sluta tidigare ifrån skolan, så jag åkte hem direkt och kunde ha kaninerna ute rätt länge i rasthagarna. Det var väldigt uppskattat, passade även på att hoppträna lite med Neo. Det gick väldigt bra! Jag hade även en kvalsterkontroll av kaninerna och det ser lugnt ut på den fronten.
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback