Hagen + burstädning

04 Oktober 2014, 18:48
Idag har jag inte gjort mycket alls, kollade på serier till klockan 2, sen tog jag mig i kragen och gick ut till kaninerna. Satt först in alla i sina transporter och städade burarna. Släppte ut dem i hagarna och där fick de vara i några timmar och under tiden gick jag till en skog runt 10 m bort och hämtade lönngrenar till dem. Efter ett tag så gick jag ut och klippte klorna på alla, Kiara och Pepsi var jätteduktiga som vanligt men Saga var svårare. Det var mycket roligare och bita på mattes tröja, byxor och på klosaxen tyckte hon, men det gick tillslut. Och efter det hann jag t.om. träna lite med Saga innan hennes debut den 11! Hon är jätteduktig nu, sparkar dock bommar i början men när hon blir mer självsäker så hoppar hon jättefint. 
Saga är extremt rolig att titta på i hagen då hon blir överlycklig och springer runt som en dåre, kameran hinner inte med ;) 
 
//Christel
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback